Головне меню

Авторизація

Лічильник відвідувачів

СьогодніСьогодні197
ВчораВчора164
За тижденьЗа тиждень857
Попередній тижденьПопередній тиждень361
За місяцьЗа місяць325853

Завдання 6 хімія для 10 класу

Дистанційне навчання (18.05. – 29.05.2020) хімія 10 клас 

Учитель Лук’яник О.Б.

Зворотній зв’язок: вайбер +380683384504, mail: vona1945 @ukr.net

Урок 13

Тема:Каучуки, гума. Синтетичні волокна: фізичні властивості і застосування.

        Шановні  десятикласники! Опрацюйте теоретичний матеріал за підручником – параграфи 30 і 31.

    Скористайтеся матеріалами електронного ресурсу   натиснути тут і  тут

Домашнє завдання:  повторіть загальні формули вуглеводнів, оксигеновмісних та нітрогеновмісних сполук, їхні хімічні властивості.

Урок 14

Тема.  Зв’язки між класами органічних речовин.  Загальні поняття про біологічно активні речовини (вітаміни, ферменти).

Роль органічної хімії у розв’язуванні сировинної, продовольчої проблеми та енергетичної проблем; створенні нових матеріалів.

     Опрацюйте теоретичний матеріал за підручником – параграфи 32,33,34.

        Скористайтеся матеріалами електронного ресурсу   натиснути тут

Завдання 5 хімія для 10 класу

Дистанційне навчання (4.05. – 15.05.2020) хімія 10 клас 

Учитель Лук’яник О.Б.

Зворотній зв’язок: вайбер +380683384504, mail: vona1945 @ukr.net

Урок 10

ТемаБілки як високомолекулярні сполуки. Хімічні властивості білків (без запису рівнянь реакцій).

     Шановні десятикласники! Опрацюйте теоретичний матеріал на тему« Білки »за підручником – параграф 25.

       Скористайтеся матеріалами електронного ресурсу   натиснути тут

Домашнє завдання:   Заповніть  зошит з друкованою основою урок 38.

Повторіть параграфи 23-27 та підготуйтесь до самостійної роботи.

Урок 11

Тема 5. Синтетичні високомолекулярні речовини і полімерні матеріали на їх основіСинтетичні високомолекулярні речовини. Полімери. Реакції полімеризації і поліконденсації. Пластмаси.

     Опрацюйте теоретичний матеріал на тему« Полімери. Пластмаси » »за підручником – параграфи 28,29.

Дізнатись про полімери, реакції полімеризації і поліконденсації, пластмаси можна тут

Домашнє завдання   Заповніть  зошит з друкованою основою урок 41,42.

Урок 12

Тема: Найпоширеніші полімери та сфери їхнього використання. Вплив полімерних матеріалів на здоров’я людини і довкілля. Проблеми утилізації полімерів і пластмас в контексті сталого розвитку суспільства.

Скористайтеся матеріалами електронного ресурсу   натиснути тут

Домашнє завдання: За бажанням підготуйте навчальний проєкт на теми :

-Рециклінг як єдиний цивілізований спосіб утилізації твердих побутових відходів

-Переробка побутових відходів в Україні та розвинених країнах світу.

- Дослідження маркування виробів із полімерних матеріалів і пластмас.

-Виготовлення виробів із пластикових пляшок.

(у вигляді презентацій). Ваші роботи   чекаю на електронну адресу vona1945 @ukr.net  до 15.05Обов’язково вказати прізвище учня.

Завдання 3 хімія для 10 класу

Дистанційне навчання (06.0417.04.2020) хімія 10 клас

Урок 5

Учитель Лук’яник О.Б.

Зворотній зв’язок: вайбер +380683384504,mail:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Повторення теми «Сахароза, крохмаль і целюлоза»

Шановні десятикласники!

Повторіть теоретичний матеріал з теми «Сахароза, крохмаль і целюлоза» за підручником – параграф 20.

Скористайтеся матеріалами електронного ресурсу натиснути тут

Домашнє завдання

Заповніть зошит з друкованою основою урок 31 (Сахароза,крохмаль і целюлоза)

Урок 6

Тема 3. Генетичні зв’язки між оксигеновмісними органічними сполуками. Виконання тренувальних вправ та розв’язання розрахункових задач.

Повторіть теоретичний матеріал з теми «Оксигеновмісні органічні сполуки» за підручником – параграфи 11-20.

Виконайте завдання уроку №33 в робочому зошиті.

Домашнє завдання

Щоб перевірити свої знання після опрацювання матеріалу, пройдіть тест

натиснути тут

Копію тесту із відповідями чекаю на електронну адресу  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.   до 16.04. Обов’язково вказати прізвище учня.

Завдання 4 хімія для 10 класу

Дистанційне навчання (20.04 – 1.05.2020) хімія 10 клас 

Учитель Лук’яник О.Б.

Зворотній зв’язок: вайбер +380683384504, mail: vona1945 @ukr.net

Урок 7

Тема 4. Нітрогеновмісні органічні сполуки.Насичені аміни: склад і будова молекули, назва найпростішої за складом сполуки. Будова аміногрупи. Аміни як органічні основи. Хімічні властивості метан аміну.

     Шановні десятикласники! Опрацюйте теоретичний матеріал на тему«Насичені й ароматичні аміни» »за підручником – параграф23.

       Скористайтеся матеріалами електронного ресурсу   натиснути тут

Домашнє завдання   Заповніть  зошит з друкованою основою урок 35.

Урок 8

Тема 5.Ароматичні аміни: склад і будова молекули, назва найпростішої за складом сполуки. Хімічні властивості аніліну. Одержання аніліну.

     Опрацюйте теоретичний матеріал на тему«Насичені й ароматичні аміни» за підручником – параграф23.

Домашнє завдання   Заповніть  зошит з друкованою основою урок 36.

Щоб перевірити свої знання після опрацювання матеріалу, пройдіть тест 24.04. (деталі дізнаєтесь пізніше).

Урок 9

Тема 5. Амінокислоти: склад і будова молекул, загальні і структурні формули, характеристичні (функціональні) групи, систематична номенклатура. Пептидна група.

     Шановні десятикласники! Опрацюйте теоретичний матеріал на тему«Амінокислоти. Пептиди.» за підручником – параграф24.

Скористайтеся матеріалами електронного ресурсу   натиснути тут також тут

Домашнє завдання   Заповніть  зошит з друкованою основою урок 37.

Завдання 2 хімія для 10 класу

Хімія 10 клас

Дистанційне навчання (30.03 – 03.04.2020)

Учитель Лук’яник О.Б.

     Зворотній зв’язок: вайбер +380683384504, mail: vona1945 @ukr.net    

Урок 1

Тема 1. Вуглеводи. Класифікація вуглеводів, їх утворення й поширення у природі. Глюкоза: молекулярна формула та її відкрита форма. Хімічні властивості глюкози. Способи одержання глюкози.

Опрацюйте теоретичний матеріал на тему «Вуглеводи. Глюкоза» за підручником (автор Ярошенко О.Г.) – параграф 19.

Також рекомендую матеріали - натиснути тут

Домашнє завдання

Заповніть  зошит з друкованою основою урок 30 (Вуглеводи), лабораторні досліди пропускаємо.

Фото заповненої таблички (Хімічні властивості глюкози) на ст.48 та задачі 5,6 на ст. 49 в робочому зошиті чекаю на електронну адресу vona1945@ukr.net до 3.04.   Обов’язково вказати прізвище учня.

Щоб перевірити свої знання, після опрацювання матеріалу, пройдіть тест (розпочніть, натиснувши на кнопку "тестування") - натисніть тут

Фото скріншоту екрану з сертифікатами про пройдене тестування чекаю на електронну адресу vona1945@ukr.net  

Обов’язково вказати прізвище учня.

Урок 2

Тема 2. Сахароза, крохмаль і целюлоза: молекулярні формули, гідроліз.

Опрацюйте теоретичний матеріал на тему «Вуглеводи. Глюкоза» за підручником (автор Ярошенко О.Г.) – параграф 19. Заповніть  зошит з друкованою основою урок 31 (Сахароза, крохмаль і целюлоза),

скористайтеся матеріалами електронного ресурсу - натисніть тут

Домашнє завдання

Фото заповненої таблиці на ст. 49 та задачу 7 на ст. 50 в робочому зошиті чекаю на електронну адресу vona1945@ukr.net до 3.04. Обов’язково вказати прізвище учня.

Підготувала вчитель хімії Ольга Лук’яник

Більше статей...

  1. Хімія для 10 класу
Розроблено Римар Віктор Олексійович.