Головне меню

Авторизація

Лічильник відвідувачів

СьогодніСьогодні25
ВчораВчора233
За тижденьЗа тиждень258
Попередній тижденьПопередній тиждень25
За місяцьЗа місяць357004

Завдання 6 хімія для 11 класу

Дистанційне навчання (18.05 – 29.05.2020) хімія 11 клас 

Учитель Лук’яник О.Б.

Зворотній зв’язок: вайбер +380683384504, mail: vona1945 @ukr.net

Урок 13

Тема. Узагальнення і систематизація знань з теми «Неорганічні речовини та їх властивості»

     Шановні одинадцятикласники!

22.05. о 14-00 ви проходите контрольний тест .

Повторіть теоретичний матеріал з таких тем: твердість води, особливості будови атомів металів, розрахунки маси, об’єму речовини за рівняннями хімічних реакцій.

Урок 14

Тема. Генетичні зв′язки між неорганічними речовинами

     Опрацюйте теоретичний матеріал за підручником– параграф 34.

Скористайтесь матеріалами ресурсу   натиснути тут

Урок 15

Тема. Хімія і прогрес людства. Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямків технологій. Роль хімії у розв′язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем.

     Опрацюйте теоретичний матеріал  за підручником – параграфи 37,38.

     Скористайтесь матеріалами ресурсу   натиснути тут

Урок 16

Тема. "Зелена" хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією.

     Опрацюйте теоретичний матеріал  за підручником – параграф 39.

Завдання 5 хімія для 11 класу

Дистанційне навчання (4.05 – 15.05.2020) хімія 11 клас 

Учитель Лук’яник О.Б.

Зворотній зв’язок: вайбер +380683384504, mail: vona1945 @ukr.net

Урок 9

Тема. Біологічне значення хімічних елементів.

     Шановні одинадцятикласники! Опрацюйте теоретичний матеріал на тему «Біологічне значення металічних та неметалічних елементів» за підручником – параграф 32.

Дізнайтесь про біологічне значення металічних елементів натиснути тут

Домашнє завдання. Заповніть зошит з друкованою основою урок 56,57.

Щоб перевірити свої знання після опрацювання матеріалу, виконайте тест- натиснути тут   Фото виконаного тесту чекаю на електронну адресуvona1945@ukr.net або вайбер до 8.05. Обов’язково вказати прізвище учня.

Урок 10,11

Тема. Генетичні зв′язки між неорганічними речовинами

     Опрацюйте теоретичний матеріал на тему «Генетичні зв′язки між основними класами неорганічними сполук» за підручником – параграф 34.

Скористайтесь матеріалами ресурсу   натиснути тут

Домашнє завданняЗаповніть урок № 53 ,54 у зошиті з друкованою основоюФото виконаних завдань уроку 54 чекаю на електронну адресу vona1945@ukr.net або вайбер до 51.05. Обов’язково вказати прізвище учня.

Урок 12

Тема. Навчальні проєкти.

Шановні одинадцятикласники! За бажанням підготуйте навчальні проєкти на теми :

  1. Штучні алмази у техніці.
  2. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля.
  3. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини.
  4. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості.
  5. Кислотні дощі.
  6.  Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості.
  7. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію.
  8. Усунення тимчасової і постійної жорсткості води.

(у вигляді презентацій). Ваші роботи чекаю на електронну адресу vona1945 @ukr.net  до 15.05Обов’язково вказати прізвище учня.

Урок 3 для 11 класу

Дистанційне навчання (06.0417.04.2020) хімія 11 клас 

Учитель Лук’яник О.Б.

Зворотній зв’язок: вайбер +380683384504, mail: vona1945 @ukr.net

Урок 3

Повторення теми : Солі, їх поширення в природі. Середні й кислі солі.

Поняття про жорсткість води та способи її усунення.

Шановні одинадцятикласники! Повторіть теоретичний матеріал з теми «Солі, їх поширення в природі. Середні й кислі солі. Поняття про жорсткість води та способи її усунення» за підручником – параграф 27,28

Про солі та жорсткість води дізнайтесь тут   також   тут

Заповніть конспект уроку №43,44 (ст. 66) в зошиті з друкованою основою

Домашнє завдання

Щоб перевірити свої знання після опрацювання матеріалу, пройдіть тест (розпочніть, натиснувши на кнопку "тестування")  натиснути тут

Фото скріншоту екрану з сертифікатами про пройдене тестування чекаю на електронну адресу vona1945@ukr.net до 16.04. Обов’язково вказати прізвище учня.

Урок 3

Тема 3.Силікати. Сучасні силікатні матеріали

Опрацюйте теоретичний матеріал на тему «Сучасні силікатні матеріали» за підручником – параграф 31.

Дізнатись про силікати, сучасні силікатні матеріали можна тут також   тут

Домашнє завдання

 Заповніть урок № 45 у зошиті з друкованою основою.

Щоб перевірити свої знання після опрацювання матеріалу, пройдіть тест (розпочніть, натиснувши на кнопку "тестування")  натиснути тут

Фото скріншоту екрану з сертифікатами про пройдене тестування чекаю на електронну адресу vona1945@ukr.net до 16.04. Обов’язково вказати прізвище учня.

Завдання 4 хімія для 11 класу

Дистанційне навчання (20.04 – `1.05.2020) хімія 11 клас

УчительЛук’яник О.Б.

Зворотній зв’язок: вайбер +380683384504,mail:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Урок 5

Тема: Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та лужні грунти.

     Шановні одинадцятикласники! Опрацюйте теоретичний матеріал на тему «Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та лужні грунти» за підручником – параграф 30.

Дізнатись про мінеральні добрива та кислотні та лужні грунти

натиснути тут

Домашнє завдання. Заповніть зошит з друкованою основою урок 46.

Щоб перевірити свої знання після опрацювання матеріалу, виконайте тест- натиснути тут

Фото виконаного тесту чекаю на електронну адресу vona1945@ukr.net або вайбер до 25.04. Обов’язково вказати прізвище учня.

Урок 6,7

Тема: Якісні реакції на деякі йон

     Скористайтесь матеріалами ресурсу   натиснути тут  

Домашнє завдання

Заповніть урок № 47, 48 у зошиті з друкованою основою (лабораторні досліди пропускаємо). Щоб перевірити свої знання після опрацювання матеріалу, виконайте тест- натиснути тут. Фото виконаного тесту чекаю на електронну адресу vona1945@ukr.net або вайбер до 1.05. Обов’язково вказати прізвище учня.

Урок 8

Тема: Розв’язування розрахункових задач та вправ.

Шановні одинадцятикласники! Виконайта вправи та задачі уроку №50 в робочому зошиті.

 

Завдання 2 хімія для 11 класу

Хімія 11 клас

Дистанційне навчання (30.03 – 03.04.2020)

Учитель Лук’яник О.Б.

     Зворотній зв’язок: вайбер +38068 33 84 504, mail: vona1945@ukr.net    

Урок 1

Тема 1. Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію

Опрацюйте теоретичний матеріал на тему «Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію», за підручником – параграф 2(автор Ярошенко О.Г.)

Перегляньте відповідну презентацію - тиснути тут

Домашнє завдання

Заповніть конспект уроку №41,42 в зошиті з друкованою основою.

Фото розв’язаного 5-го та 6-го завдання уроку № 41 (ст. 63) в робочому зошиті чекаю на електронну адресу vona1945@ukr.net до 3.04. Обов’язково вказати прізвище учня.

Урок 2

Тема 2. Солі, їх поширення в природі. Середні й кислі солі. Поняття про жорсткість води та способи її усунення.

Опрацюйте теоретичний матеріал на тему «Солі, їх поширення в природі. Середні й кислі солі», за підручником – параграф 27 та «Жорсткість води та способи її усунення» – параграф 28  (автор Ярошенко О.Г.)

Заповніть конспект уроку № 43, 44 (ст. 66) в зошиті з друкованою основою.

Домашнє завдання

Щоб перевірити свої знання, після опрацювання матеріалу, пройдіть тест (розпочніть, натиснувши на кнопку "тестування") - натиснути тут

Фото скріншоту екрану з сертифікатами про пройдене тестування чекаю на електронну адресу vona1945@ukr.net 

Обов’язково вказати прізвище учня.

Підготувала вчитель хімії Ольга Лук’яник

Більше статей...

  1. Хімія для 11 класу
Розроблено Римар Віктор Олексійович.