Гра «Піар-менеджер» на занятті факультативу «Основи медіаграмотності»

              У сучасному світі інформація – найцінніший товар, саме тому серед інформаційних продуктів багато підробок, до того ж низькоякісних. Навчитися виділяти правдиві об’єктивні меседжі – завдання факультативу «Основи медіаграмотності».

На черговому занятті курсу учні 10-11 класів разом із вчителем Стельмах Тетяною Олександрівною вчилися критично ставитися до повідомлень з інтернет-ресурсів. З цією метою старшокласники практикувались у створенні власних піар-ходів, добираючи заголовки до фотоінформації. Учні побачили, що найшвидше зацікавити споживача можна лише «прикрасивши» повідомлення. Цікаве інтерактивне практичне заняття спонукало дітей вчитися ретельно аналізувати інформацію, відсіювати зерно від полови.

 Соколенко Юлія, учениця 11 класу

  

 

Розроблено Римар Віктор Олексійович.