Головне меню

Авторизація

Лічильник відвідувачів

СьогодніСьогодні282
ВчораВчора581
За тижденьЗа тиждень3718
Попередній тижденьПопередній тиждень2325
За місяцьЗа місяць287223

Оголошення про призупинення освітнього процесу

УВАГА! 

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу (COVID-19)», розпорядження міського голови від 12.03.2020 № 266-р «Про попередження розповсюдження нової коронавірусної інфекції (COVID-19) та введення обмежувальних заходів на території міста Рівного», з урахуванням ймовірного розвитку складної епідемічної ситуації, відповідно до статей 28 та 30 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», наказу Управління освіти Рівненського міськвиконкому від 13.03.2020 року № 92-осн. та  від 27.03.2020 року №104-осн. повідомляємо про призупинення освітнього процесу  з 13.03 до 24.04.2020року. 

Адміністрація

Квест «Сім чудес Рівненщини»

02.03.2020 р. практичний психолог Корнійчук О.В. та класний керівник Кондрашова С.А. провели з учнями 8–Б класу квест «Сім чудес Рівненщини» з метою запобігання залежності від гаджетів, підвищення рівня обізнаності з історії рідного краю, покращення мікроклімату в класному колективі.

Восьмикласники ознайомилися з історичними пам’ятками Рівненщини, (Вузькоколійна залізниця “Антонівка-Зарічне” (Володимирецький - Зарічненський райони), Тараканівський форт (Дубенський район), історико-культурний комплекс м.Остріг, заповідник “Поле Берестецької битви” (с. Пляшева Радивилівського району), свято-Троїцький жіночий монастир (м.Корець), замок князів Любомирських (м.Дубно), свято-Троїцький чоловічий монастир (с. Межиричі Острозького району).

Користуючись географічною картою, визначили відстань від Рівного до відповідних історичних осередків, дослідили маршрут до найвідоміших пам’яток історії та культури, підрахували вартість екскурсій до цих місць.

Учні, об’єднані в групи, змагалися між собою: за короткий проміжок часу досліджували якомога більше історичних фактів, відшукували цікаві місця для відвідування, складали туристичний маршрут.

Учасники квесту захопилися уявною подорожжю, засвоїли відомості про замки, фортеці, урочища, музеї та інші пам’ятки, склали списки необхідних для туристів речей, обмінялися думками й емоціями.

Захід минув цікаво, учні надихнулися на незабутні подорожі до визначених місць Рівненщини.

PR-центр УО «Нові лідери»

 

 

 

«Медіакухня» зсередини: лайфхаки для педагога

Сьогодні медіаграмотність уже інтегрується в освітній процес: в десятих класах викладається курс «Громадянська освіта», де одним із семи розділів є «Світ інформації та мас-медіа». Також вона включена у стандарт початкової школи, за яким навчаються перші класи з 2018 року. Вчитель початкової школи формує медіаграмотність відповідно до Типової освітньої програми початкової освіти на уроках з мовно-літературної галузі через змістову лінію «Досліджуємо медіа». Проте навіть терміни медіаосвіта та медіаграмотність досі точно не визначені.

Завдання педагога – підготувати дитину до ефективної взаємодії з медіа. Адже медіа інформують, інтерпретують, визначають, яка інформація є важливою, конструюють навіть зразки героїв і невдах, тобто пропонують цінності і норми в новій реальності.

Завдяки інформальній освіті (зокрема, пройшовши онлайн-курси на платформах Prometheus та EdEra) вчитель опрацював механізми маніпуляції, пропаганди, фактчеку тощо, однак, якщо врахувати особливості вікового складу учнів, виникає запитання: «Як такі складні поняття зробити зрозумілими дітям?»

27 лютого в НВК №14 зібралися педагоги початкової школи, щоб розібратися з «медіакухнею» зсередини. Головними завданнями тренінгу було удосконалення медіакомпетентності педагогів та напрацювання інструментарію для якісного впровадження медіаграмотності в освітній простір Нової української школи. В межах заходу зрозуміли, наскільки тонка грань між фактами та судженнями, як іноді складно читати між рядків. Опрацювали методику проведення гри «Медіаїжа» (джерело – «Медіаграмотність та критичне мислення в початковій школі: посібник для вчителя»). Дійшли висновку, що формування медіакомпетентності учня слід здійснювати спираючись на досвід: «Від відомого – до незнайомого». Зрозуміло, що досвід набувається шляхом спілкування та навчання впродовж життя: щодня з’являються новинки в медіапросторі та пропонуються нові ідеї вирішення складних завдань медіаосвіти.

Організатори тренінгу дякують освітянам, які виявили бажання в позаурочний час долучитися до обговорення такого непростого і актуального питання методики формування медіаграмотності в учнів початкової школи і сподіваються, що набуті знання та вміння допоможуть педагогам, спонукатимуть їх до створення власних розробок.

 

Ірина Сорока, заступник директора з навчально-виховної роботи

  

 

 

 

Патріотична раптівка

Вшанування Героїв Небесної Сотні

20 лютого – День Героїв Небесної Сотні - учні НВК № 14 відзначили патріотичною раптівкою, в ході якої створили інсталяцію зі ста янголів, на яких вписали імена усіх загиблих за Свободу та Гідність громадян України. Діти пам’ятають і шанують своїх героїв, вдячні їм за здійснений подвиг. Слава Героям Небесної Сотні!

PR- центр УО «Нові лідери»

 

Оголошення про відновлення навчання

Повідомляємо, що з 18 лютого 2020 року відновлюється навчання у 1-11 класах.

Адміністрація

 

Розроблено Римар Віктор Олексійович.