Пріоритетні напрями роботи на літній оздоровчий період:
- створення сприятливих умов для формування основ здорового способу життя, підвищення опірності організму проти захворювань;
- удосконалення шляхів організації оздоровчої роботи та повноцінного відпочинку дітей.
Пізнавально - мовленнєвий напрямок (пізнання, комунікація, читання художньої літератури) |
Художньо - естетичний напрямок (музика, художня творчість |
Соціально-особистісний напрямок (соціалізація, праця, безпека) |
Фізична напрямок (фізична культура, здоров'я) |
|||
Тиждень дружби |
||||||
05.06 День друзів. |
Бесіди: «Що таке друг», «Для чого потрібні друзі» Мета: формування уявлень про дружбу, взаємодопомогу |
Прослуховування музичних творів про дружбу |
Бесіда «Пішохідний перехід» Мета: залучення уваги дітей до правильного переходу дороги |
Рухливі ігри: «Ковпачок» Мета:навчання дітей виконувати рухи, згідно з текстом ігри |
||
06.06 День хороших манер. |
Читання «Що таке добре і що таке погано», Маяковського, «Два жадібних ведмедика», «Казка про дурному мишеня» С. Маршак, «Шкідливі поради» М.остер Мета: формування уявлень про хороші манери через літературні твори |
Малювання «Абетка пішохода» Мета: формування уявлень про взаимовежливости пішоходів, вдосконалення навичок роботи пензлем |
Розглядання сюжетних картинок «Добре - погано» Мета: закріплення знань про правила поведінки Програвання етюдів «Скажи добре слово одному», «Назви лагідно» Мета: розвиток уміння передавати емоційний стан іншого |
«Кішки - мишки» Мета: розвиток спритності, швидкості, координації рухів |
||
07.06 День турботи і любові. |
Бесіди з дітьми «Моя сім'я», «Що радує і що засмучує близьких людей» Мета: виховання почуття турботи та відповідальності |
Ліплення «Подарунок мамі» Мета: вдосконалення навичок роботи з пластиліном, виготовлення подарунків для рідних і близьких людей. |
Спостереження за перехожими на прогулянці. Мета: навчити розрізняти за особливостями зовнішнього вигляду, ході, поведінці, темпу руху молодих і літніх людей. |
Рухливі ігри: «Класики», Мета: розвиток рухових навичок дітей, спритності |
||
08.06 День сім'ї. |
Бесіди з дітьми «Відпочиваємо всією родиною», «Наша бабуся», «Що роблять наші мами і тата» Мета: виховання почуття турботи та відповідальності |
Аплікація «Грамотний пішохід» Мета: розвиток моторики у дитини; розвиток акуратності і ретельності, закріплення знань про ПДР |
Розглядання альбомів «Сімейні фотографії» с/р гра «Дім» Мета: розвиток доброзичливих відносин в грі, формування навичок розподілу ролей |
«Ловишки» Мета: створення позитивного емоційного настрою в спільній діяльності; |
||
09.06 Брати наші менші - тварини |
Бесіда «Собака-друг людини» Мета: знайомство дітей з роллю собак в житті людини |
Конструювання «Будка» Мета: вдосконалення навичок роботи з папером, виховання почуття турботи про тварин |
с/р гра «Дім» Акція «Самий головний пасажир» Мета: привернення уваги дорослих до правил безпечного перевезення дітей в автомобілі |
Стрибки на скакалці, бадмінтон «Рибалки і рибки» Мета: розвиток фізичних навичок, спритності |
||
Пізнавально - мовленнєвий напрямок (пізнання, комунікація, читання художньої літератури) |
Художньо - естетичний напрямок (музика, художня творчість |
Соціально-особистісний напрямок (соціалізація, праця, безпека) |
Фізична напрямок (фізична культура, здоров'я) |
|||
Тиждень природи |
||||||
12.06 День хліба |
Бесіда «Звідки прийшла булочка» Мета: виховання дбайливого ставлення, поваги до праці людей, розвиток логічного мислення, мови. Читання і вивчення віршів, прислів'їв, художніх творів про хліб. |
Конкурс малюнків на асфальті «Літні фантазії» Мета: розвиток уяви, фантазії, просторової орієнтації |
Акція «Бережи хліб» Мета:виховання поваги до хліба і людям, вырастившим його. |
Рухливі ігри: «Море хвилюється» Мета: розвиток рухових навичок, уваги, фантазії. |
||
13.06 День води |
Відгадування загадок про водному світі. Мета: розвиток уяви, мислення Досліди з водою. Мета:підвести дітей до розуміння та значення для всього живого води і повітря. |
Малювання «Водне царство» Мета: вдосконалення вміння змішувати фарби, працювати кистями різної товщини. |
Знайомство з правилами поведінки на воді. Мета: формування знань про безпечну поведінку на воді. |
««Їстівне - неїстівне» Мета: розвиток уваги, уміння зосереджуватися на певному предметі; спритності. |
||
14.06 День городника |
Спостереження за проростанням врожаю на міні-городі. Мета: розширення знань дітей про городі, трудове виховання. |
Ліплення з солоного тіста «Овочі» Мета: викликати у дитини інтерес до ліплення, ознайомити з властивостями солоного тіста. |
с/р гра «Овочевий магазин» Мета: розширення знань про специфіку роботи магазинів, розвиток навичок виконувати роль продавця і покупця. |
Рухливі ігри: «Класики», Мета: розвиток рухових навичок дітей, спритності |
||
15.06 В гості до дерев |
Спостереження за деревами. Мета: розвиток у дітей розумової діяльності (порівняння, виділення істотних ознак, встановлення причинно-наслідкових зв'язків) Дидактичні ігри «З якого дерева листочок», «Від якого дерева плід» Мета: розвиток мислення, активізація словникового запасу дітей. |
Обрывочная аплікація «Дерева» Мета: розвиток дрібної моторики, інтересу до аплікації Прослуховування аудіоказок |
Збір природного матеріалу для виробів. Бесіда «Бережи ліс від пожежі» Мета: формування бережного ставлення до лісу, вивчення правил поведінки на відпочинку. |
«Мишоловка» Мета: створення позитивного емоційного настрою в спільній діяльності; |
||
16.06 День квітів |
Спостереження за квітами на клумбах. Мета: виховання інтересу до рослин, прагнення до праці |
Конструювання «Квіти» Мета: навчання дітей мистецтву виконання поробок з паперу, застосовуючи технологію орігамі. |
Бесіда «Корисні рослини» Мета: розширення знань дітей про користь рослин для людини. |
Стрибки на скакалці, бадмінтон «Рибалки і рибки» Мета: розвиток фізичних навичок, спритності |
||
Пізнавально - мовленнєвий напрямок (пізнання, комунікація, читання художньої літератури) |
Художньо - естетичний напрямок (музика, художня творчість |
Соціально-особистісний напрямок (соціалізація, праця, безпека) |
Фізична напрямок (фізична культура, здоров'я) |
|||
Тиждень здоров'я |
||||||
19.06 День води і чистоти |
Бесіда про дотримання особистої гігієни в дитячому саду і будинку. Мета: прищеплення навичок особистої гігієни, розширення словникового запасу дітей. Спостереження за водою Мета: навчання дітей акуратно поводитися з водою, уточнення уявлень про властивості води. |
Аудіоказка / мультфільм «Мойдодир» Мета: виховання акуратності, охайності |
Екскурсія в медичний кабінет. Мета: уточнення знань дітей про призначення предметів, використовуваних лікарем Миття іграшок, меблів. Мета:привчання дітей підтримувати чистоту і порядок у груповій кімнаті |
Розвага «Сонце, повітря і вода - наші кращі друзі» Мета: формування уявлень про здоровий спосіб життя» |
||
20.06 День лікарських рослин |
Бесіди: «Що таке лікарські рослини», «Де і як використовують лікарські рослини. Мета: збагачення знань дітей, розвиток допитливості Дидактичні ігри «Що було б, якби зникли...» |
Малювання за твором «Мойдодир». Мета: закріплення навичок передавати спосіб і своє ставлення до героя у малюнку |
с/р гра «Аптека». Мета: застосування отриманих знань у грі, закріплення форми спілкування через ролі, збагачення сюжету гри. |
Рухливі ігри - змагання. Мета: розвиток спритності, швидкості, почуття колективізму, суперництва. |
||
21.06 Дбаю про своє .здоров'я |
Бесіди «Що корисно, а що шкідливо для організму». |
Ліплення «Зубна щітка» Мета: закріплення вміння дітей ліпити предмети круглої і витягнутої форми |
Бесіда «Здорові зуби» Мета: формування вміння дітей правильно доглядати за зубами, пояснити дітям, чому необхідно берегти зуби з дитинства |
«Хитра лисиця» Мета: вправляти в швидкому бігу, орієнтуванні у просторі, розвивати увагу, витримку |
||
22.06 День здоров'я |
Загадки про здоров'я Мета: розвиток мислення, уваги |
Аплікація «Здорові звички» Мета: розвиток уваги, акуратності в роботі, вміння доводити розпочату справу до кінця, закріплення знань дітей про здорові звички |
Бесіда «Моє здоров'я», «Режим дня» Мета: закріплення знань про користь режиму дня, а також про шкідливі для здоров'я фактори |
«Кішки - мишки» Мета: розвиток спритності, швидкості, координації рухів |
||
23.06 В гостях у Айболита |
Бесіди про здоров'я тварин, ветеринарів. Мета: розширення уявлень дітей про світ професій |
Конструювання «Кораблик для доктора Айболита» Мета: формування вміння конструювати кораблики з різних матеріалів |
Миття іграшок, меблів. с/р гра «Аптека». |
Рухливі ігри: «Допоможи Айболиту зібрати медичний чемоданчик» Мета: розвиток спритності, закріплення знань дітей про медичних приладді. |
||
Пізнавально - мовленнєвий напрямок (пізнання, комунікація, читання художньої літератури) |
Художньо - естетичний напрямок (музика, художня творчість |
Соціально-особистісний напрямок (соціалізація, праця, безпека) |
Фізична напрямок (фізична культура, здоров'я) |
|||
Казка живе серед нас |
||||||
26.06 День книжок - маляток |
Оформлення книжкових центрів в групах. Складання розповіді по серії картин Мета: продовжувати навчання дітей складання творчої розповіді по серії сюжетних картин |
Прослуховування аудіоказок. Театралізована діяльність за мотивами казки «Теремок» |
С/р гра «Книгарня» / «Бібліотека» Мета: навчання дітей створювати ігрову обстановку, доповнювати відсутніми атрибутами, придумувати нескладний сюжет |
Рухливі ігри: «Ковпачок» Мета:навчання дітей виконувати рухи, згідно з текстом ігри |
||
27.06 День дитячих письменників |
Читання творів дитячих письменників. Спостереження на прогулянці за кульбабою. Мета: знайомство дітей з, особливостями зовнішнього вигляду в період цвітіння і відцвітання; активізувати і збагатити словник дітей. |
Малювання «По сторінках улюблених казок». Мета: закріплення навичок роботи з трафаретом, вміння створювати цілісну композицію Виготовлення книжок - маляток з малюнків дітей. |
Розглядання портретів письменників (К.чуковський, С.Маршак, С. Михалков, А. Барто) Розглядання ілюстрацій до творів. Бесіда «У Мальвіни болять зубки» Мета: формування уявлень про профілактику захворювань зубів |
«Кішки - мишки» Мета: розвиток спритності, швидкості, координації рухів |
||
28.06 День казок |
Читання казок. Виставка книг «Української народні казки» Розглядання ілюстрацій до казок. |
Ліплення «Теремок» Мета: продовжувати знайомити зі властивості пластиліну; вчити розгортати шматочок пластиліну прямими рухами |
С/р гра «Театр» Мета:розвиток уміння розподіляти дітей персонажів; передавати характерні особливості героїв казки |
«Хитра лисиця» Мета: вправляти в швидкому бігу, орієнтуванні у просторі, розвивати увагу, витримку |
||
29.06 День бібліотеки |
Загадки про героїв казок, літературних творів Мета: розвиток мислення, уваги Бесіда: «Як вести себе в бібліотеці» Мета: формування навичок поведінки в громадських місцях |
Обривна аплікація «Колобок» Мета: закріплення навичок приклеювання дрібних частин, складання композиції |
С/р гра «Книгарня» / «Бібліотека» Бесіда: «Незнайко на проїжджій частині» Мета: закріплення знань дітей про поведінку при переході проїжджої частини |
«Кішки - мишки» Мета: розвиток спритності, швидкості, координації рухів |
||
30.06 День літературних героїв |
Д/і «З якої казки герой» Мета: закріплення знань дітей про зміст знайомих казок, розвиток спостережливості, зв'язного мовлення. |
Конструювання з природного матеріалу «Буратіно» Мета: навчання дітей конструювати поробку з природного матеріалу, з'єднуючи деталі шматочками пластиліну. |
С/р гра «Театр» Бесіда: «Як Буратіно познайомився з дорожніми знаками» Мета: закріплення знань про дорожніх знаках |
Стрибки на скакалці, бадмінтон |