План-сітка роботи дошкілля НВК№14 на літній оздоровчий період 2017року

Пріоритетні напрями роботи на літній оздоровчий період:

- створення сприятливих умов для формування основ здорового способу життя, підвищення опірності організму проти захворювань;

- удосконалення шляхів організації оздоровчої роботи та повноцінного відпочинку дітей.

 

Пізнавально - мовленнєвий

напрямок

(пізнання, комунікація, читання художньої літератури)

Художньо - естетичний напрямок

(музика, художня творчість

Соціально-особистісний напрямок

(соціалізація, праця, безпека)

Фізична напрямок

(фізична культура, здоров'я)

Тиждень дружби

05.06

День друзів.

Бесіди: «Що таке друг», «Для чого потрібні друзі»

Мета: формування уявлень про дружбу, взаємодопомогу

Прослуховування музичних творів про дружбу

Бесіда «Пішохідний перехід»

Мета: залучення уваги дітей до правильного переходу дороги

Рухливі ігри:

«Ковпачок»

Мета:навчання дітей виконувати рухи, згідно з текстом ігри

06.06

День хороших манер.

Читання «Що таке добре і що таке погано», Маяковського, «Два жадібних ведмедика», «Казка про дурному мишеня» С. Маршак, «Шкідливі поради» М.остер

Мета: формування уявлень про хороші манери через літературні твори

Малювання «Абетка пішохода»

Мета: формування уявлень про взаимовежливости пішоходів, вдосконалення навичок роботи пензлем

Розглядання сюжетних картинок «Добре - погано»

Мета: закріплення знань про правила поведінки

Програвання етюдів «Скажи добре слово одному», «Назви лагідно»

Мета: розвиток уміння передавати емоційний стан іншого

«Кішки - мишки»

Мета: розвиток спритності, швидкості, координації рухів

 

07.06

День турботи і любові.

Бесіди з дітьми «Моя сім'я», «Що радує і що засмучує близьких людей»

Мета: виховання почуття турботи та відповідальності

Ліплення «Подарунок мамі»

Мета: вдосконалення навичок роботи з пластиліном, виготовлення подарунків для рідних і близьких людей.

Спостереження за перехожими на прогулянці.

Мета: навчити розрізняти за особливостями зовнішнього вигляду, ході, поведінці, темпу руху молодих і літніх людей.

Рухливі ігри:

«Класики»,

Мета: розвиток рухових навичок дітей, спритності

 

08.06

День сім'ї.

Бесіди з дітьми «Відпочиваємо всією родиною», «Наша бабуся», «Що роблять наші мами і тата»

Мета: виховання почуття турботи та відповідальності

Аплікація «Грамотний пішохід»

Мета: розвиток моторики у дитини; розвиток акуратності і ретельності, закріплення знань про ПДР

Розглядання альбомів «Сімейні фотографії»

с/р гра «Дім»

Мета: розвиток доброзичливих відносин в грі, формування навичок розподілу ролей

«Ловишки»

Мета: створення позитивного емоційного настрою в спільній діяльності;

 

09.06

Брати наші менші - тварини

Бесіда «Собака-друг людини»

Мета: знайомство дітей з роллю собак в житті людини

Конструювання «Будка»

Мета: вдосконалення навичок роботи з папером, виховання почуття турботи про тварин

с/р гра «Дім»

Акція «Самий головний пасажир»

Мета: привернення уваги дорослих до правил безпечного перевезення дітей в автомобілі

Стрибки на скакалці, бадмінтон

«Рибалки і рибки»

Мета: розвиток фізичних навичок, спритності

 
             
 

Пізнавально - мовленнєвий

напрямок

(пізнання, комунікація, читання художньої літератури)

Художньо - естетичний напрямок

(музика, художня творчість

Соціально-особистісний напрямок

(соціалізація, праця, безпека)

Фізична напрямок

(фізична культура, здоров'я)

Тиждень природи

12.06

День хліба

Бесіда «Звідки прийшла булочка»

Мета: виховання дбайливого ставлення, поваги до праці людей, розвиток логічного мислення, мови.

Читання і вивчення віршів, прислів'їв, художніх творів про хліб.

Конкурс малюнків на асфальті «Літні фантазії»

Мета: розвиток уяви, фантазії, просторової орієнтації

Акція «Бережи хліб»

Мета:виховання поваги до хліба і людям, вырастившим його.

Рухливі ігри: «Море хвилюється»

Мета: розвиток рухових навичок, уваги, фантазії.

13.06

День води

Відгадування загадок про водному світі.

Мета: розвиток уяви, мислення

Досліди з водою.

Мета:підвести дітей до розуміння та значення для всього живого води і повітря.

Малювання «Водне царство»

Мета: вдосконалення вміння змішувати фарби, працювати кистями різної товщини.

Знайомство з правилами поведінки на воді.

Мета: формування знань про безпечну поведінку на воді.

««Їстівне - неїстівне»

Мета: розвиток уваги, уміння зосереджуватися на певному предметі; спритності.

 

14.06

День городника

Спостереження за проростанням врожаю на міні-городі.

Мета: розширення знань дітей про городі, трудове виховання.

Ліплення з солоного тіста «Овочі»

Мета: викликати у дитини інтерес до ліплення, ознайомити з властивостями солоного тіста.

с/р гра «Овочевий магазин»

Мета: розширення знань про специфіку роботи магазинів, розвиток навичок виконувати роль продавця і покупця.

Рухливі ігри:

«Класики»,

Мета: розвиток рухових навичок дітей, спритності

 

15.06

В гості до дерев

Спостереження за деревами.

Мета: розвиток у дітей розумової діяльності (порівняння, виділення істотних ознак, встановлення причинно-наслідкових зв'язків)

Дидактичні ігри «З якого дерева листочок», «Від якого дерева плід»

Мета: розвиток мислення, активізація словникового запасу дітей.

Обрывочная аплікація «Дерева»

Мета: розвиток дрібної моторики, інтересу до аплікації

Прослуховування аудіоказок

Збір природного матеріалу для виробів.

Бесіда «Бережи ліс від пожежі»

Мета: формування бережного ставлення до лісу, вивчення правил поведінки на відпочинку.

«Мишоловка»

Мета: створення позитивного емоційного настрою в спільній діяльності;

 

16.06

День квітів

Спостереження за квітами на клумбах.

Мета: виховання інтересу до рослин, прагнення до праці

Конструювання «Квіти»

Мета: навчання дітей мистецтву виконання поробок з паперу, застосовуючи технологію орігамі.

Бесіда «Корисні рослини»

Мета: розширення знань дітей про користь рослин для людини.

Стрибки на скакалці, бадмінтон

«Рибалки і рибки»

Мета: розвиток фізичних навичок, спритності

 
             
 

Пізнавально - мовленнєвий

напрямок

(пізнання, комунікація, читання художньої літератури)

Художньо - естетичний напрямок

(музика, художня творчість

Соціально-особистісний напрямок

(соціалізація, праця, безпека)

Фізична напрямок

(фізична культура, здоров'я)

Тиждень здоров'я

19.06

День води і чистоти

Бесіда про дотримання особистої гігієни в дитячому саду і будинку.

Мета: прищеплення навичок особистої гігієни, розширення словникового запасу дітей.

Спостереження за водою

Мета: навчання дітей акуратно поводитися з водою, уточнення уявлень про властивості води.

Аудіоказка / мультфільм «Мойдодир»

Мета: виховання акуратності, охайності

Екскурсія в медичний кабінет.

Мета: уточнення знань дітей про призначення предметів, використовуваних лікарем

Миття іграшок, меблів.

Мета:привчання дітей підтримувати чистоту і порядок у груповій кімнаті

Розвага «Сонце, повітря і вода - наші кращі друзі»

Мета: формування уявлень про здоровий спосіб життя»

20.06

День лікарських рослин

Бесіди: «Що таке лікарські рослини», «Де і як використовують лікарські рослини.

Мета: збагачення знань дітей, розвиток допитливості

Дидактичні ігри «Що було б, якби зникли...»

Малювання за твором «Мойдодир».

Мета: закріплення навичок передавати спосіб і своє ставлення до героя у малюнку

с/р гра «Аптека».

Мета: застосування отриманих знань у грі, закріплення форми спілкування через ролі, збагачення сюжету гри.

Рухливі ігри - змагання.

Мета: розвиток спритності, швидкості, почуття колективізму, суперництва.

 

21.06

Дбаю про своє .здоров'я

Бесіди «Що корисно, а що шкідливо для організму».

Ліплення «Зубна щітка»

Мета: закріплення вміння дітей ліпити предмети круглої і витягнутої форми

Бесіда «Здорові зуби»

Мета: формування вміння дітей правильно доглядати за зубами, пояснити дітям, чому необхідно берегти зуби з дитинства

«Хитра лисиця»

Мета: вправляти в швидкому бігу, орієнтуванні у просторі, розвивати увагу, витримку

 

22.06

День здоров'я

Загадки про здоров'я

Мета: розвиток мислення, уваги

Аплікація «Здорові звички»

Мета: розвиток уваги, акуратності в роботі, вміння доводити розпочату справу до кінця, закріплення знань дітей про здорові звички

Бесіда «Моє здоров'я», «Режим дня»

Мета: закріплення знань про користь режиму дня, а також про шкідливі для здоров'я фактори

«Кішки - мишки»

Мета: розвиток спритності, швидкості, координації рухів

 

23.06

В гостях у Айболита

Бесіди про здоров'я тварин, ветеринарів.

Мета: розширення уявлень дітей про світ професій

Конструювання «Кораблик для доктора Айболита»

Мета: формування вміння конструювати кораблики з різних матеріалів

Миття іграшок, меблів.

с/р гра «Аптека».

Рухливі ігри: «Допоможи Айболиту зібрати медичний чемоданчик»

Мета: розвиток спритності, закріплення знань дітей про медичних приладді.

 
             
 

Пізнавально - мовленнєвий

напрямок

(пізнання, комунікація, читання художньої літератури)

Художньо - естетичний напрямок

(музика, художня творчість

Соціально-особистісний напрямок

(соціалізація, праця, безпека)

Фізична напрямок

(фізична культура, здоров'я)

Казка живе серед нас

26.06

День книжок - маляток

Оформлення книжкових центрів в групах.

Складання розповіді по серії картин

Мета: продовжувати навчання дітей складання творчої розповіді по серії сюжетних картин

Прослуховування аудіоказок.

Театралізована діяльність за мотивами казки «Теремок»

С/р гра «Книгарня» / «Бібліотека»

Мета: навчання дітей створювати ігрову обстановку, доповнювати відсутніми атрибутами, придумувати нескладний сюжет

Рухливі ігри:

«Ковпачок»

Мета:навчання дітей виконувати рухи, згідно з текстом ігри

27.06

День дитячих письменників

Читання творів дитячих письменників.

Спостереження на прогулянці за кульбабою.

Мета: знайомство дітей з, особливостями зовнішнього вигляду в період цвітіння і відцвітання; активізувати і збагатити словник дітей.

Малювання «По сторінках улюблених казок».

Мета: закріплення навичок роботи з трафаретом, вміння створювати цілісну композицію

Виготовлення книжок - маляток з малюнків дітей.

Розглядання портретів письменників (К.чуковський, С.Маршак, С. Михалков, А. Барто)

Розглядання ілюстрацій до творів.

Бесіда «У Мальвіни болять зубки»

Мета: формування уявлень про профілактику захворювань зубів

«Кішки - мишки»

Мета: розвиток спритності, швидкості, координації рухів

 

28.06

День казок

Читання казок.

Виставка книг «Української народні казки»

Розглядання ілюстрацій до казок.

Ліплення «Теремок»

Мета: продовжувати знайомити зі властивості пластиліну; вчити розгортати шматочок пластиліну прямими рухами

С/р гра «Театр»

Мета:розвиток уміння розподіляти дітей персонажів; передавати характерні особливості героїв казки

«Хитра лисиця»

Мета: вправляти в швидкому бігу, орієнтуванні у просторі, розвивати увагу, витримку

 

29.06

День бібліотеки

Загадки про героїв казок, літературних творів

Мета: розвиток мислення, уваги

Бесіда: «Як вести себе в бібліотеці»

Мета: формування навичок поведінки в громадських місцях

Обривна аплікація «Колобок»

Мета: закріплення навичок приклеювання дрібних частин, складання композиції

С/р гра «Книгарня» / «Бібліотека»

Бесіда: «Незнайко на проїжджій частині»

Мета: закріплення знань дітей про поведінку при переході проїжджої частини

«Кішки - мишки»

Мета: розвиток спритності, швидкості, координації рухів

 

30.06

День літературних героїв

Д/і «З якої казки герой»

Мета: закріплення знань дітей про зміст знайомих казок, розвиток спостережливості, зв'язного мовлення.

Конструювання з природного матеріалу «Буратіно»

Мета: навчання дітей конструювати поробку з природного матеріалу, з'єднуючи деталі шматочками пластиліну.

С/р гра «Театр»

Бесіда: «Як Буратіно познайомився з дорожніми знаками»

Мета: закріплення знань про дорожніх знаках

Стрибки на скакалці, бадмінтон