Вивчення стану навчання математики

Парад уроків математики відбувся 14 березня в початкових класах.

         Касянчук Анна Ярославівна навчала  учнів 3-Б класу множенню і діленню розрядних чисел. Третьокласники  самостійно розгадали ребус, в якому вчитель уміло приховала тему уроку. До них завітала Сова, яка запропонувала ряд цікавих завдань та мотивувала школярів до активної діяльності впродовж заняття. Міжпредметні зв’язки з літературним читанням та природознавством допомогли підвищити рівень розвитку зв’язного мовлення дітей та успішно реалізувати момент з патріотичного виховання. З величезним азартом школярі розв’язували  приклади в ігровій формі: кожен ряд командним ланцюжком наввипередки. Чіткі та логічні запитання  вчителя спонукали третьокласників до розуміння вивченого та правильних  самостійних висновків.

34  3637   35

          Вінічук Світлана Миколаївна знайомила учнів 1-Б класу з додаванням чисел частинами  з переходом через десяток. Велика кількість наочності, чіткі та зрозумілі висловлювання вчителя, оригінальне та яскраве застосування інформаційно-комунікаційних технологій, різноманітні ігрові форми діяльності та мотивація за допомогою героїв казки «Буратіно» закликали першокласників   до глибоких математичних міркувань.  Полегшила справу практична задача з використанням грошей. Уміло віддаючи вчителю здачу за віртуальну покупку, малі школярики засвоїли на практиці тему уроку.

38  39

45  46

         Сидорчук Людмила Валеріївна покликала 2-А клас в захоплюючу подорож островами математики. Другокласники сміло відвідали острови: «Обчислювальний», «Еврика», «Прикладів», «Веселий привал», «Мис Задачний», «Логічний». Зустрічали нових друзів та, виконуючи завдання, вивчили таблицю ділення на сім. Впродовж подорожі проглядався зв'язок із  вивченим на попередніх уроках: учні користувались вже відомим матеріалом і робили самостійні висновки. Задача викликала труднощі, але правильно побудовані запитання вчителя дозволили успішно її розв’язати.  Діти висловили бажання продовжити математичну подорож на наступних уроках. 

47  48 

49  50

Адміністрація

Розроблено Римар Віктор Олексійович.