Знайомство шестикласників із Джеком Лондоном

Створено: Четвер, 07 лютого 2019, 08:02

На уроці зарубіжної літератури у 6-Б класі з теми «Джек Лондон. «Жага до життя»» 7 лютого 2019 року Дмітрієва Олена Володимирівна формувала в учнів уміння з медіаграмотності. Вчитель запропонувала учням три маршрути, якими потрібно було пройти. Школярі поставили за ціль зрозуміти, ким і яким був Джек Лондон, крокуючи першим, найпростішим, шляхом. Олена Володимирівна розробила спеціальні маршрутні листи, в яких містилися чіткі логічні запитання, що спонукали до пошуку в підручнику відповідей, узагальнення та тезових записів отриманої інформації. Подолавши звивисту другу дорогу, діти прийшли до розуміння задуму твору, обговорили символічність назви, ідейну спрямованість. Третій маршрут – слизький та незвіданий – був найважчим. Шестикласникам було доручено визначити, які із дібраних з інтернету тез правдиві, а які фейкові, користуючись авторитетним джерелом – підручником. Це сприяло усвідомленню глибини твору.

Дидактична гра «Так-ні», мальовничі ілюстрації пейзажів суворої Аляски, дослідження різних інформаційних джерел, систематичне звернення до цілей уроку, творчі завдання «Акровірш» та «Сенкан» утримували зацікавлення дітей, підштовхували їх до дискусій, коментарів та глибоких висновків. Вислів Е. Хемінгуея «Людина не створена для поразки» став мотиваційний девізом та вдалим виховним моментом.

Підводячи підсумки роботи, клас дійшов спільної думки, що твори Джека Лондона актуальні й сьогодні, бо сучасникам можна вчитись на помилках героїв його творів. Замислені й задоволені результатами праці, учні з нетерпінням чекатимуть наступного уроку, щоб знову поринути в екстремальний та чаруючий світ Аляски періоду «золотої лихоманки».

Сорока І.А.,ЗДВР