Яскраве LEGO-свято першокласників

11 квітня 2019 року в актовій залі НВК № 14 зібралися батьки учнів 1-А класу, вчителі. Нагода для цього більш ніж серйозна – першокласники влаштували LEGO-свято: відзначили закінчення 28 тижня навчання у «Школі мрій». Захід став своєрідним звітом перед гостями: діти хвалилися своїми здобутками, талантами, ділилися враженнями від школи та навчання. Впевнені в собі, щирі, емоційні учні Нової української школи разом із першою вчителькою Крупко Наталією Миколаївною співали пісні українською та англійською мовами, танцювали, заряджали позитивом присутніх. Щоб відновити сили, артисти разом із батьками смакували кашу з одного казана, що символізувало дружбу, взаємопідтримку, братерство. Захід став першою репетицією випускного вечора – діти вчилися тиснути руку директору, коли отримували «Посвідчення про успішне навчання». Тепла атмосфера, яскраві барви, невимушеність, родинна підтримка - усе це зробило свято насправді сімейним та незабутнім!

Дашкель І.Л., ЗДВР

Усі на зарядку!

Бути здоровим – чи не найбільше багатство, яке може мати людина. Щоб зберегти його, потрібно постійно слідкувати за собою: не мати шкідливих звичок, вживати корисну їжу, вести активний спосіб життя. 10 квітня вчителі фізкультури Шанюк Іван Анатолійович та Грицак Сергій Володимирович запропонували школярам вийти на загальношкільну зарядку з нагоди Всесвітнього дня здоров’я, що відзначали напередодні. Приємно, що розім’ятися вирішили майже всі учні закладу. Свіже повітря та фізичні вправи додали всім бадьорості та ніжного рум’янцю.

Дашкель І.Л., ЗДВР

 

 

 

 

«Круті» серед нас

Цікаво знати, що 14 березня – міжнародний день числа π. Згадаймо, що це число показує, у скільки разів довжина кола більша за довжину діаметра цього ж кола. Число π – ірраціональне, тобто може бути записане нескінченним неперіодичним десятковим дробом. Сучасні ЕОМ знайшли 70 тисяч знаків після коми – і це ще не все!

Учні нашої школи теж долучилися до відзначення знаменного дня: вивчали напам’ять знаки після коми в цьому загадковому числі. Переможцями стали: Демчук Іванна (6-Б клас) – 60 знаків; Будик Анастасія (6-А клас) – 64 знаки; Дорощук Анна (6-А клас) – 73 знаки; Кучміч Сергій (8 клас) – 100 знаків; Дифорт Ольга (8 клас) – 120 знаків. Виявляється, «круті» учні не тільки на екранах телевізорів, а й серед нас. Спробуйте і Ви потренувати свою пам'ять:

π=3,1415926535897932384626433832795028841971…

Вчитель математики Кириченко Н.Я.

 

 

Школа молодого заступника в НВК №14

Молоді заступники директорів з НВР гралися на методичному заході!

Для дітей гра – життєва необхідність, спосіб пізнання світу. Дехто вважає, що дорослі сприймають гру лише як розвагу. Але не педагоги! Погодьтеся, що весела пізнавальна дидактична гра – привід зібратися однодумцям.

13 березня 2019 року в НВК № 14 завітали молоді заступники директорів з навчально-виховної роботи. Запросила їх колега – Сорока Ірина Анатоліївна, яка запропонувала гостям зіграти в улюблену з дитинства настільну гру-ходилку під новітньою назвою «Як заступник гармонію шукав». Все було справжнім: ігрове поле, фішки, кубик. Освітяни по черзі кидали кубик, ходили по полю фішкою, отримували індивідуальне завдання. Ось тут і розпочиналося найцікавіше! Усі завдання належали до однієї із чотирьох категорій: «Зможемо!», «Щоденні 13», «Діяльнісний підхід», «Корисні поради». Перша категорія завдань мотивувала педагогів до роботи на посаді заступника. Друга була покликана збадьорити, розвеселити. Завдання категорії «Діяльнісний підхід» передбачали виконання учасниками гри складних педагогічних задач і пошук відповідей на проблемні питання, які безпосередньо стосуються роботи завуча. Виконуючи завдання третьої категорії, молоді заступники ділились своїми радощами й тривогами, взаєморозумінням, це їх зближувало, додавало наснаги. За гравцями постійно спостерігала заступник директора з виховної роботи НВК № 14 Дашкель І.Л., яка контролювала дотримання правил і скорочено фіксувала усі відповіді учасників гри на спеціальних ватманах-екранах. Це дало змогу педагогам в кінці гри підвести підсумки, оцінити результати своєї праці, переконатись, що захід насправді був не розважальним, а методичним.

Що ж, не забуваймо, що всі педагогічні методики були винайдені задовго до нас, але ніхто не забороняє нам їх вдосконалювати!

Стельмах Т.О., педагог-організатор

  

 

 

Фізика - цариця наук

 

        Серед усіх шкільних наук фізику можна назвати всеохоплюючою, бо все, що ми бачимо, чого торкаємося, та й ми самі є демонстраторами фізичних законів. Щоб усвідомити це, потрібен певний багаж знань, саме тому фізику починають вивчати аж у сьомому класі. Вчитель Сорока Ірина Анатоліївна запалює семикласників жагою пізнання, наполегливістю у встановленні істини, бажанням експериментувати.

4 березня 2019 року учні 7-А класу на презентаційному уроці з теми «Тиск рідин і газів. Закон Паскаля» розширювали й поглиблювали знання , вправлялися у виведенні формул та самостійно формулювали закон Паскаля. Проблемне питання про гідростатичний парадокс (розрив бочки Паскаля) мотивувало семикласників пояснити причини тиску в рідинах і газах. Після дослідів з водою в пластиковій пляшці з отворами швидко з’ясували, що тиск в рідині залежить від висоти. Замість шару Паскаля вчитель використала поліетиленовий пакет з отворами, ця наочність допомогла дітям зрозуміти закон Паскаля. Обґрунтування існування тиску в рідинах і газах на основі молекулярно-кінетичних уявлень легко сприйнялося завдяки використанню відеомоделі. Вразив школярів той факт, що за допомогою отриманих на уроці знань можна пояснити функціонування кровоносної системи людини, роботу системи гальмування багатьох технічних засобів, дію домкратів, насосів, гідравлічних машин і навіть процес передачі звуку.

Фізика, справді, цариця наук! Динамічність, дія, сучасні технічні засоби навчання сприяли розвитку критичного мислення учнів.

Дашкель І.Л., ЗДВР

 

Розроблено Римар Віктор Олексійович.