Авторизація
Лічильник відвідувачів
Сьогодні | 84 | |
Вчора | 67 | |
За тиждень | 276 | |
Попередній тиждень | 2823 | |
За місяць | 509000 |
Продовження карантину
- Деталі
- Створено: П'ятниця, 24 квітня 2020, 14:27
Шановні учасники освітнього процесу!
Повідомляємо про продовження карантину до 11. 05. 2020 року.
Адміністрація
Поради батькам щодо дистанційного навчання
- Деталі
- Створено: Вівторок, 07 квітня 2020, 20:27
Дистанційне навчання: як встановити рівновагу (поради батькам)
Так сталося, що дистанційне навчання виявилося несподіванкою для всіх. Найбільше, звичайно ж, спантеличені батьки, які вважають, що тепер на них покладена місія освіти дітей. Багато хто з них взявся за підручники, намагаючись вивчити чи повторити навчальний матеріал, щоб гідно виконати роль вчителя-лектора. Насправді ж дистанційне навчання передбачає, в основному, самоосвітню діяльність учнів, покликане формувати навички самоорганізації та самоконтролю. Що ж мають робити батьки? Пропоную кілька порад, які допоможуть батькам не втратити психологічну рівновагу під час навчання на карантині.
üНе панікуйте!
üДотримання режиму дня – найкращий рецепт працездатності.
üЗапропонуйте дитині вести щоденник, щоб не забути, які завдання і на який день потрібно виконати та коли потрібно вийти на зв’язок із вчителем.
üЯкщо вчитель проводить заняття онлайн, запропонуйте дитині наперед ознайомитися з теоретичним матеріалом уроку в підручнику, щоб мати можливість поставити запитання вчителю.
üВиконання домашніх завдань – обов’язок учня, а не його батьків. Спонукайте дитину працювати самостійно, запропонуйте скористатися різноманітними джерелами: довідниками, інтернет-ресурсами тощо.
üДопоможіть дитині спланувати виконання довгострокових завдань (читання художніх творів, виконання практичних робіт тощо), щоб уникнути перевантаження.
üНе забувайте про навички командної роботи, якщо дитина невпевнена у правильності виконання завдань, нехай проконсультується з однокласниками.
üДавайте дитині право на помилку, адже це одна зі складових навчання, не сваріть і не критикуйте, а спонукайте до самоперевірки.
üПам’ятайте про безпеку в інтернеті, поцікавтеся, які сайти відвідує ваша дитина, коли вас немає поруч.
üЗдоров’я – перш за все! Не забувайте про фізкультхвилинки! Якщо ви залишаєтеся вдома, виконуйте вправи разом з дитиною.
üПам’ятайте: діти гостро відчувають потребу спілкування під час ізоляції, тому дозволяйте поспілкуватися з друзями за допомогою доступних технічних засобів.
üУвага! Постійний жорсткий контроль з боку батьків не сприяє формуванню навичок самоорганізації, довіряйте дитині, трохи «відпустіть», дайте можливість їй дорослішати.
üПокажіть дитині свою любов та підтримку: говоріть з нею, займайтеся улюбленими справами разом, вигадайте цікаву гру тощо.
üТворчість – найкращі ліки від стресу! Малюйте, ліпіть, співайте, танцюйте, декламуйте!..
üПам’ятаймо вислів Генрі Форда : «Метою освіти не є заповнення голови фактами, а навчання людини, як користуватися розумом».
üКожне протиріччя з дитиною чи вчителем можна конструктивно вирішити шляхом діалогу, не варто накопичувати негативні емоції, що можуть призвести до конфлікту.
üІ головне: разом ми все подолаємо, тому підтримуймо й розуміймо одне одного, бережімо себе та наші родини!
Учитель початкових класів Горбатовська Людмила Володимирівна.
Оголошення про призупинення освітнього процесу
- Деталі
- Створено: Четвер, 12 березня 2020, 13:03
УВАГА!
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу (COVID-19)», розпорядження міського голови від 12.03.2020 № 266-р «Про попередження розповсюдження нової коронавірусної інфекції (COVID-19) та введення обмежувальних заходів на території міста Рівного», з урахуванням ймовірного розвитку складної епідемічної ситуації, відповідно до статей 28 та 30 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», наказу Управління освіти Рівненського міськвиконкому від 13.03.2020 року № 92-осн. та від 27.03.2020 року №104-осн. повідомляємо про призупинення освітнього процесу з 13.03 до 24.04.2020року.
Адміністрація
Квест «Сім чудес Рівненщини»
- Деталі
- Створено: Понеділок, 02 березня 2020, 09:36
02.03.2020 р. практичний психолог Корнійчук О.В. та класний керівник Кондрашова С.А. провели з учнями 8–Б класу квест «Сім чудес Рівненщини» з метою запобігання залежності від гаджетів, підвищення рівня обізнаності з історії рідного краю, покращення мікроклімату в класному колективі.
Восьмикласники ознайомилися з історичними пам’ятками Рівненщини, (Вузькоколійна залізниця “Антонівка-Зарічне” (Володимирецький - Зарічненський райони), Тараканівський форт (Дубенський район), історико-культурний комплекс м.Остріг, заповідник “Поле Берестецької битви” (с. Пляшева Радивилівського району), свято-Троїцький жіночий монастир (м.Корець), замок князів Любомирських (м.Дубно), свято-Троїцький чоловічий монастир (с. Межиричі Острозького району).
Користуючись географічною картою, визначили відстань від Рівного до відповідних історичних осередків, дослідили маршрут до найвідоміших пам’яток історії та культури, підрахували вартість екскурсій до цих місць.
Учні, об’єднані в групи, змагалися між собою: за короткий проміжок часу досліджували якомога більше історичних фактів, відшукували цікаві місця для відвідування, складали туристичний маршрут.
Учасники квесту захопилися уявною подорожжю, засвоїли відомості про замки, фортеці, урочища, музеї та інші пам’ятки, склали списки необхідних для туристів речей, обмінялися думками й емоціями.
Захід минув цікаво, учні надихнулися на незабутні подорожі до визначених місць Рівненщини.
PR-центр УО «Нові лідери»
«Медіакухня» зсередини: лайфхаки для педагога
- Деталі
- Створено: Четвер, 27 лютого 2020, 20:32
Сьогодні медіаграмотність уже інтегрується в освітній процес: в десятих класах викладається курс «Громадянська освіта», де одним із семи розділів є «Світ інформації та мас-медіа». Також вона включена у стандарт початкової школи, за яким навчаються перші класи з 2018 року. Вчитель початкової школи формує медіаграмотність відповідно до Типової освітньої програми початкової освіти на уроках з мовно-літературної галузі через змістову лінію «Досліджуємо медіа». Проте навіть терміни медіаосвіта та медіаграмотність досі точно не визначені.
Завдання педагога – підготувати дитину до ефективної взаємодії з медіа. Адже медіа інформують, інтерпретують, визначають, яка інформація є важливою, конструюють навіть зразки героїв і невдах, тобто пропонують цінності і норми в новій реальності.
Завдяки інформальній освіті (зокрема, пройшовши онлайн-курси на платформах Prometheus та EdEra) вчитель опрацював механізми маніпуляції, пропаганди, фактчеку тощо, однак, якщо врахувати особливості вікового складу учнів, виникає запитання: «Як такі складні поняття зробити зрозумілими дітям?»
27 лютого в НВК №14 зібралися педагоги початкової школи, щоб розібратися з «медіакухнею» зсередини. Головними завданнями тренінгу було удосконалення медіакомпетентності педагогів та напрацювання інструментарію для якісного впровадження медіаграмотності в освітній простір Нової української школи. В межах заходу зрозуміли, наскільки тонка грань між фактами та судженнями, як іноді складно читати між рядків. Опрацювали методику проведення гри «Медіаїжа» (джерело – «Медіаграмотність та критичне мислення в початковій школі: посібник для вчителя»). Дійшли висновку, що формування медіакомпетентності учня слід здійснювати спираючись на досвід: «Від відомого – до незнайомого». Зрозуміло, що досвід набувається шляхом спілкування та навчання впродовж життя: щодня з’являються новинки в медіапросторі та пропонуються нові ідеї вирішення складних завдань медіаосвіти.
Організатори тренінгу дякують освітянам, які виявили бажання в позаурочний час долучитися до обговорення такого непростого і актуального питання методики формування медіаграмотності в учнів початкової школи і сподіваються, що набуті знання та вміння допоможуть педагогам, спонукатимуть їх до створення власних розробок.
Ірина Сорока, заступник директора з навчально-виховної роботи