Третьокласники опановують морфологію

Павлишин Надія Вікторівна на початку уроку української мови в 3-В класі запропонувала учням узагальнити вивчене про іменник, використовуючи графічні організатори. Діти якісно та швидко впорались із завданням, склавши ментальну схему, і зосередили увагу для подальшої роботи. Організації успішної діяльності сприяло систематичне застосування класрум менеджменту: третьокласники привчені до самоорганізації, обізнані з правилами, розуміють інструкції педагога. Вдало поставлені запитання вчителя спонукали до пошуку головних слів, чіткого виділення ключових понять з теми «Вживання іменників у прямому і переносному значенні. Рід іменників»», до наведення прикладів, розподілу іменників за лексичними групами та родами, самостійних висновків. Надією Вікторівною уміло використано діяльнісний підхід, проведено роботу із сигнальними картками. Активні види діяльності не лише сприяли засвоєнню нового матеріалу, а й розвивали критичне мислення та творчість школярів. Створена ситуація успіху та позитивні емоції стали рушійною силою у формуванні мотивації до вивчення рідної мови.

Сорока І.А., ЗДНВР

   

 

 

Урок англійської у 5-Б класі: усе про погоду

Кажуть, що у природи немає поганої погоди. Ще раз у цьому переконались гості, що 30 січня 2019 завітали на урок англійської мови до групи учнів 5-Б класу.

Учитель Єлхлва Вікторія Ярославівна розпочала заняття з уведення в мовне середовище та артикуляційних вправ у формі відеорозминки. П’ятикласники зацікавилися темою «Погода, одяг», вони навперебій розповідали про улюблену пору року, пояснювали, який одяг доречно вдягати «по сезону». Професійно дібрані лексико-комунікативні вправи сприяли швидкому повторенню раніше вивчених та нових лексичних одиниць англійської мови. Після читання й обговорення тексту вирішили трішки погратися: діти «збирали» речі в рюкзак для уявної подорожі; азарт та емоційне піднесення виникло у всіх під час гри «Відгадай слово». Швидкий темп уроку забезпечувався доречно використаним роздатковим матеріалом, наочністю, відеопрезентацією з шаблонами речень. Доброзичливість, врівноваженість, допомога вчителя спонукали дітей чітко висловлюватись, створюючи власні тексти.

Хоча за вікном йшов мокрий сніг із дощем, у класі панувала тепла дружня робоча атмосфера.

Сорока І.А., ЗДНВР

 

 

 

 

 

Четвертокласники готуються до ДПА

Після закінчення четвертого класу учні складають свої перші екзамени у формі ДПА. Підготовка до цього випробування потребує кропіткої роботи, впевненості в своїх силах, умінь застосовувати на практиці набуті знання і навички. 29 січня 2019 року учні 4-А класу разом із вчителем Сидорчук Людмилою Валеріївною на уроці математики вправлялися в обчисленні площі прямокутної ділянки, виконували задачі на знаходження площі прямокутника. Учні закріпили вміння і навички з вивченої у попередніх класах теми, повторили одиниці вимірювання площі, співвідношення між ними. Практична робота в чотирьох групах забезпечила активність. Кожна команда, користуючись рулеткою та лінійкою, визначала площі частини класної дошки, парти, обкладинки зошита, сірникової коробки. Роздатковий матеріал у вигляді таблиці дозволив учням самостійно зробити узагальнення і висновки. Діти з легкістю та задоволенням виконували ігрові завдання: «Знайди пару», «Зростомір» на встановлення відповідності між одиницями вимірювання та визначення їх «величини». Чіткі й послідовні питання вчителя сприяли розвитку критичного мислення під час розв’язування задач, спонукали четвертокласників оперувати математичною термінологією. Індивідуальні завдання в конвертах-сюрпризах були покликані узагальнити і підсумувати матеріал уроку.

Така послідовна цілеспрямована робота обов’язково принесе позитивні результати під час державної підсумкової атестації з математики.

Сорока І.А., ЗДНВР

 

 

 

 

Урок трудового навчання для юних майстрів

23 січня на уроці трудового навчання хлопці 5-б класу разом із Полюховичем Михайлом Павловичем вчилися добирати фанеру та економно розмічати її обраним способом. Ознайомилися із видами графічних зображень та   виготовили фігуру тваринки на підставці, використовуючи розмічальні інструменти, пристосування та шаблони. Вчитель цитував народну мудрість: «Сім раз відміряй, один раз відріж» та забезпечив можливість вибору кожним учнем шаблону фігурки тварини. Хлопці випилювали деталі виробів старанно, зосереджено і акуратно. Цікавість та азарт п’ятикласників, вчительська підтримка учнів у моменти невдач забезпечили позитивну атмосферу на уроці. Прибравши робочі місця, учні з гордістю презентували свої вироби.

                                                                           ЗДНВР Сорока І.А.

 

Учні Рівненського НВК № 14 проти булінгу!

        18.01.2019 року в 7 – Б класі відбувся психолого-педагогічний тренінг «Дружба в підлітковому колективі. Подолання булінгу» (тренери      Корнійчук О. В., Кондрашова С. А.).

Учні, виконуючи практичні завдання, навчалися аналізувати ситуації проявів булінгу, шукали причини їх виникнення та способи подолання. Кожен учасник тренінгу мав змогу долучитися до активного обговорення відеоролика, поділитися відчуттями, переживаннями, висловити враження від побаченого, порадити, як поводитися в таких ситуаціях.

Під час класної години – тренінгу було використано різноманітні форми роботи: «програвання» ситуації, обговорення відеоролика «Підлітки проти булінгу», діагностика «Асоціації», «Інформаційний кейс», руханка «Покажи емоцію», практична вправа «Рука допомоги».        

        Семикласники сформулювали основні правила поведінки в класному колективі, виявили причини та наслідки агресії, розробили шляхи подолання та способи підтримки учнів, які зазнали булінгу.

         Сподіваємося, що в кожному класі «школи мрій» пануватиме любов, повага та взаєморозуміння, а вихованці закладу та вчителі й надалі почуватимуться затишно.

Корнійчук О.В., Кондрашова С.А.

 

 

Розроблено Римар Віктор Олексійович.